Toimintaryhmämme

Villimartat on perustettu vuonna 2017 yhtä aikaa Satakunnan Villimarttojen kanssa. Aluksi molemmat ryhmät toimivat Satakunnan Anarkistimarttojen toimintaryhminä. Käytännön asioiden helpottamiseksi ja toiminnan Satakunnassa hiipuessa siirryimme vuoden 2021 alussa Turun Marttayhdistyksen yhdeksi toimintaryhmäksi. Ryhmämme jäsenmäära vuoden 2024 alussa on 53.

Ryhmällämme ei ole säännöllistä kokoontumispäivää eikä -paikkaa. Ilmoitamme tapahtumista nettisivuilla sekä jäsenille sähköpostitse.

Turun Marttayhdistys / Villimartat tr⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

@villimartat⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Alla olevilla videoilla tapaat Villimarttojen Ninan ja Tainan.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.